duminică, 24 februarie 2013

British shopping

Nu știu alții cum sunt, dar mie îmi place să merg la supermarket și la piață în fiecare oraș nou pe care îl vizitez. E un mod bun de a cunoaște bucătăria locală, cea autentică, uneori diferită de cea de la restaurant. 






Si pentru că nu mă pot întoarce acasă cu valiza plină cu orez, paste și sosuri, am fost tare bucuroasă la descoperirea un magazin online cu produse din UK: The British Corner Shop


Bucătăria britanică nu mă încântă așa de mult, nefiind din cale-afară de gustoasă,  însă la The British Corner Shop am găsit foarte multe ingrediente pentru mâncare indiană, mexicană, thai, etc.  Si cum puțină diversitate în meniu nu strică niciodată, am început să adaug în coș... 

Costurile de livrare în Romania, prin curierat rapid, sunt de 25 de lire. Costul este fix pentru cumpărături de până la 25-30 de kilograme, așa că el poate fi împărțit foarte convenabil între mai mulți doritori :)



Enjoy shopping!