duminică, 21 iunie 2015

Relaxed Sunday lunch

The perfect setup
Intotdeauna am zis ca duminica este ziua meselor mari, in familie sau prietenii, in care gatesti mancaruri deosebite - ca doar ai avut toata saptamana la dispozitie sa incerci 30 minutes meals, acum e timpul pentru rasfat. Eh, eu de ceva timp sunt innebunita dupa niste combinatii culinare, fara sa-mi pese ca unele sunt din Italia iar altele din Grecia. Macar sunt toate din bucataria mediteraneana, so that's my excuse. Asa ca iata meniul pentru care am facut eu o fixatie si pe care l-as pregati pentru pranzul de duminica, in fiecare saptamana :) 


salata cu halloumi la gratar, care trebuie neaparat sa aiba si niste piersici (tot la gratar) 


wrap cu legume la gratar si branza de capra sau humus



branza de capra prajita in ulei de masline, servita cu smochine dulci (ca la Meze)



paste cu fructe de mare (iar cele mai bune fructe de mare le gasiti in Piata Dorobanti, la Raionul de Peste)


orice cocktail cu rodii care va vine-n minte (frozen pomegranate margaritas sau ceva mai simplu, cu frizzante si suc de rodii)



Lunch is served! Now just relax and enjoy your Sunday! 





 photos via Pinterest | Pottery Barn