joi, 18 decembrie 2014

Christmas gifts

Ca in fiecare an, eu am cumparat deja toate cadourile de Craciun, pentru ca imi displace total sa alerg prin magazine cand e agitatia mai mare si pentru ca iubesc atat de mult ideea cadourilor de Craciun, incat incep sa le cumpar din noiembrie. Dar inca mai am ceva idei, pe care vi le impartasesc, poate va inspira, in cazul in care sunteti inca in goana dupa cadouri! Eu zic ca sunt niste cadouri inspirate si cred ca ar trebui sa ma gandesc serios la o cariera de shopping advisor :) 



1. Christmas bascket by PopUp Dinner - un cos cu produse unicat, facute cu mare pasiune de Irina, care vor incanta orice gurmand (nutella si caramel de casa, biscotti artizanali, condimente de vin fiert sau smoked & spicy rub). 







2. H&M tea lantern - o decoratiune cu aer scandinav pentru atmosfera de sarbatori rafinata 





3. Decorations by visuell.ro - decoratiunile Sanzianei sunt lucrate manual, cu vopsele 100% ecologice. Puteti alege litere pentru brad sau decoratiuni pentru masa de Craciun. 





4. Paper decorations - globuri, stelute sau brazi de hartie de la Nadir Cherim. Hand made si la preturi foarte accesibile. 







5. House lamp by Clou Boutique - la Clou gasiti mereu decoratiuni frumoase, dar in perioada sarbatorilor micul magazin din Dorobanti este un adevarat paradis. Anul acesta produsul meu preferat este aceasta lampa in forma de casuta. Alba, potrivita unui decor feeric de iarna. 



Gata, ne mai trebuie doar bradul sub care sa punem minunatiile astea!