luni, 30 iunie 2014

Cu rulota prin oras

Nu aș ști cum să explic interesul meu pentru...rulote. Acelea cu care pleci în vacanță, dar mai ales cele urbane - food truck, burger van, coffee shop, prosecco bar, etc... Cred că pot înfrumuseța străzile unui oraș (dacă sunt frumos aranjate și dichisite ca cele de mai jos) și cred că exprimă perfect ritmul alert al vieții urbane. Îmi place ușurința cu care îți poți cumpăra micul dejun dimineața, în drum spre serviciu, fără să te uiți îndelung pe un meniu stufos, să aștepți chelnerul, nota, etc. Știu că la noi breakfast is not rellay a habit, dar eu dacă aș avea un coffee van din ăsta aproape de casă, cu siguranță i-as face o vizită dimineața!
Eh, acum urmează partea mai puțin plăcută... și anume, faptul că noi nu le avem încă în București! Am început timid cu o mașină de înghețată (momentan prezentă la târgurile de la MTR, din week end) și un burger van (lansat la Street Delivery probabil urmează să îl mai revedem cu ocazia concertelor și evenimentelor în aer liber). 
Burgerii nu i-am încercat, însă pentru înghețată pot să garantez! Este exact cum îmi imaginasem eu. Mașina de înghețată nu vinde produse de la Milka, ci chiar înghețată făcută în casă, frumos ambalată și mai ales delicioasă! Cam asta ar trebui sa fie si ideea unui food truck (cel putin în viziunea mea): o afacere de familie, cu produse puține dar de calitate. 









Momentan lista se oprește aici. Rămânem în continuare cu plăcintării, covrigării și șaormerii (a nu se citi că aș avea ceva împotriva cunoscutului preparat oriental, aproape naționalizat - ba chiar dimpotrivă, în unele locuri este foarte gustos, mai ales dacă excesul de maioneza cu usturoi nu ii dă o conotație peiorativă). Sau poate Petru și gașca lui de covrigari se vor gândi la o variantă mobilă a afacerii lor, și-atunci visul meu va prinde ușor formă :) 

Până atunci, enjoy your day and your morning coffee, wherever you buy it from :)


'