sâmbătă, 4 mai 2013

Rocambolesque, o poveste frumoasă

Locuind într-un oraș în care nu prea se întâmplă mare lucru, am urmărit întotdeauna cu mare interes aparițiile inedite...un loc frumos, o poveste captivantă, un eveniment atrăgător care să înveselească atmosfera, uneori prea gri a Bucureștiului natal.  
Așadar m-am bucurat să descopăr o băcănie tradițională, un designer floral, un cinematograf în aer liber, și tot asa. 
Insă în scurt timp am realizat cu tristețe că în toate aceste proiecte pe primul loc este profitul, nu ideea originală, sinceră și autentică. Evident, nu totul este pro bono în această societate, însă îmi place să cred că oamenii încă mai fac unele lucruri din plăcere și nu doar pentru bani. 

Când încrederea mea în proiectele românești era compromisă, a apărut Rocambolesque. Așa cum se autodescrie, Roc este un proiect simplu bazat pe ideea că oricare dintre noi are ceva de dat la schimb...orice! 






Vă invit să descoperiți această idee minunată, să participați la evenimentele Roc, să vă delectați cu dulciuri de casă și muzică bună, să aflați lucruri noi și, cel mai important, să vă molipsiți cu o stare de bine. Dacă vă implicați, Rocambolesque vă dă toate aceste lucruri fantastice la schimb! Vă dă încredere că poveștile frumoase există aproape de noi și că nu sunt doar un instrument de marketing!