miercuri, 8 octombrie 2014

Weekly favourites - the notebooks

Nu stiu daca toata lumea scotoceste internetul ca mine, dar eu recunosc ca am facut o pasiune pentru asta. Imi place sa caut tot felul de poze, obiecte, idei, bloguri, pe care acum le impart si cu voi. 
In fiecare saptamana, miercurea, veti gasi aici o lista cu descoperirile mele preferate. 
De exemplu astazi va arat o colectie de papetarie foarte colorata! Imi place sa am cat mai multe carnetele, agende, creioane, pixuri, toate alese pe spranceana :)  One cannot write on any kind of notebook! De obicei aleg modele simple, cu un citat motivational sau intr-o culoare draguta. Azi am ales numai obiecte colorate...probabil ca mi se trage de la vremea de-afara! Am mai adaugat si alte cateva obiecte culese de pe aceleasi site-uri, care se potrivesc cu tema asta atat de colorata de astazi! 

Enjoy all the colour :) 






















www.shopbando.com | www.kikki-k.com | www.pennypaperco.com | www.misspoppydesignshop.com