duminică, 5 ianuarie 2014

Povesti gurmande

Nu-s eu mare bucătar, dar îmi place să mă relaxez gătind. Așa că lista mea de "bookmarks" conține multe bloguri culinare, de pe la noi sau de pe alte meleaguri. Unul dintre ele este Sisters' kitchen. Deserturile lor inegalabile le știți de la Garage sale, dar dacă vreți mai mult, aruncați un ochi pe site. Vi se face pofta imediat, de mâncat sau de gătit, după talentul fiecăruia. Mie îmi place pentru ca are rețete pe înțelesul tuturor. Nu trebuie să cauți pe google ingredientele și nici nu trebuie să alergi pe la magazine specializate ca să-ți cumperi tigăi pe care le vei folosi pentru un singur preparat. Adică bucătărie simplă, dar din cale-afară de gustoasă. Căci asta contează la final, gustul! 



De curând fetele au lansat și un concurs. Bătălia se dă pentru două volume cu rețete oferite de Cărturești și semnate de Jamie Oliver si Gordon Ramsay. Cum să nu participi?! 

Am avut de pregătit o rețetă de pe Sisters'kitchen.ro, care se putea adapta adăugând sau eliminând un ingredient. Eu am ales clătitele, dar le-am pregătit putin...altfel și am mai adăugat un ingredient: pere. 

Iată povestea: 

am luat 2 pere, le-am decojit, le-am tăiat felii și le-am caramelizat în unt și zahăr (cam 5 minute). Apoi am făcut amestecul pentru clătite, cu ou, faină și lapte, pe care l-am adăugat peste perele caramelizate (în aceeași tigaie).  Am pus tigaia la cuptor (deja încins) și am lăsat-o vreo 20-25 minute. 
A ieșit o clătită la cuptor cu pere caramelizate, așa s-ar numi preparatul ăsta. 










Acum sper să câștig și concursul. Dacă nu, rămân cu clătita și mă duc după aceea la Cărturești să-mi cumpăr cartea lui Jamie :))