marți, 13 august 2013

Paper craft


Raionul de papetarie a fost intotdeauna preferatul meu. Cand eram mica imi doream sa am o librarie - bine ca am renuntat pentru ca nu cred ca ar fi fost o afacere profitabila; as fi pastrat totul pentru mine. 
Pasiunea asta n-a trecut cu anii si nici nu am avut vreodata nevoie de prea multe motive ca sa-mi cumpar o agenda noua, un pix care sa ma inspire sau un stilou - caci eu mai scriu din cand in cand si cu stiloul. 
Anul asta internetul a fost invadat parca de produse pentru sufletul meu: ambajale, pungi, pungute, stampile, agende, caiete, plicuri. Si, DA, detaliile sunt importante, cand impachetezi un cadou de craciun, cand trimiti o felicitare sau cand lasi un mesaj langa cafeaua de dimineata. 

Enough said, va las sa va delectati in acest paper craft heaven!



















Imagini de pe: