marți, 25 iunie 2013

Rezumatul sfârșitului de săptămână

Cu întârziere relatez câte ceva despre week end-ul ce tocmai a trecut. 
Odată cu solstițiul a început oficial VARA iar agenda orașului este plină de evenimente. Iată câteva descoperiri din week end-ul acesta ce merită împărtășite: 




Deschisă pe 14 iunie, în Noaptea Institutelor, aceasta cafenea este un proiect al comunității oamenilor de bine (nu stiu ce-i cu denumirea asta, se pare că ar fi un proiect mai vechi - suna interesant oricum) care va găzdui evenimente culturale pe terasa Institutului FrancezÎputeți vizita toată vara până târziu în noapte: luni-vineri 09-23, sâmbătă-duminică 12-23.  










L-am descoperit tot la Institutul Francez în cadrul târgului Absolutely Fabulous. Intalnirea a fost scurta: am văzut, mi-a plăcut, am cumpărat. Incă un român fericit!







3. PamPam 

La Designer's Drive- in am văzut gentile PamPam. A fost love at first sight -  potrivite pentru orice ținută de vară, din material de calitate și made in RO. Could you ask for more?








Cam așa a fost sfârșitul de săptămână. Să vedem ce mai urmează, că vara-i lungă!