duminică, 19 mai 2013

Poezii pentru suflet

Trecuse mult timp de când nu mai citisem poezii, alegând cu precădere proza, așa că volumul Poezii de strâns în brațe mi-a încântat dimineața de sâmbătă. In primul rând m-a atras povestea cărții, pentru că sunt puțini cei care își mai exprimă gândurile în versuri astăzi. Așadar, am parcurs plină de curiozitate acest volum și nu m-a dezamăgit. 
Lili a așternut pe hârtie gânduri frumoase, simple, umane. Fără prea multe metafore sau versuri, poeziile exprimă trăiri profunde în cel mai natural mod cu putință.  
Lirismul poate părea desuet în zilele noastre și atunci cu atât mai mult trebuie apreciată valoarea unei persoane care își exprimă astfel emoțiile, și curajul ei de împărtăși această experiență intimă cu ceilalți.

Există lecturi care îți bucură sufletul. Aceasta este una dintre ele. 

Iubește-mă, învelește-mă
Îmbracă-mă, dezbracă-mă;
Iubește-mă antagonic, în direcții opuse, 
Iubește-mă când sălbatic, când cu gesturi supuse.
Orice, dar nu mă iubi mereu la fel, 
Ca rotundul plicticos al oricărui inel, 
Iubește-mă în colțuri, în valuri sau în linii,
Cu zeci de divergențe, de suflet, de opinii, 
Iubește-mă cu nimic, iubește-mă cu totul,
Ia sute de rețete, dar uită antidotul!


Mai multe poezii găsiți aici :